Powered by:

Meest gestelde vraag aan Joukje - juni 2019

Wat is het risico als ik mijn HPE fixed support service niet activeer?
Inclusief de zeven voordelen als je dat wel doet.

Deze maand kwamen er diverse vragen binnen over het activatieproces van HPE fixed support services. In deze blog geef ik je antwoord op de vraag wat het risico is als je deze niet registreert én benoem ik de zeven voordelen als je dat wel doet.

Risico niet activeren HPE support service
Om ervoor te zorgen dat jouw klanten de beoogde voordelen van HPE Support Services ontvangen, is het van cruciaal belang dat je deze services binnen tien dagen na aankoop registreert en koppelt aan het product. Wat gebeurt er als je dat niet doet? Dan:

  1.  heeft je klant geen recht om geholpen te worden in het geval support noodzakelijk is;
  2. verlies je overzicht op te verlengen/vervangen producten, met als risico: omzetdelving.

De zeven voordelen van het wel activeren HPE fixed support service
Registreer jij al je HPE fixed support services per product netjes binnen de gestelde tien dagen dan profiteren zowel jij als jouw klant van diverse voordelen.

Jij profiteert van:

  1. doorlopende inkomstenstroom op:
  • renewal services en
  • vervanging van hardware;
  1. klantenbinding doordat jij de belangen van klanten maximaal behartigt;
  2. een minimaal aantal klantescalaties doordat klanten direct geholpen worden in het geval van supportvragen.

Jouw klant profiteert van:

  1. een razendsnelle reactie op serviceaanvragen;
  2. gegarandeerde beschikbaarheid vervangende onderdelen;
  3. een maximale service-ervaring;
  4. een overzicht van te verlopen support services en eenvoudige verlenging of vernieuwing;
  5. identificatie van de Preffered Service Provider.

Is deze uitleg duidelijk? Zo niet, laat het me weten! In een volgend blog neem ik je stapje voor stapje aan de hand mee om zo samen het activatieproces te doorlopen. Stay tuned!

Meer informatie over garantieverlening
Wilt u een persoonlijke toelichting op een garantieverlening, neemt u dan contact op met Joukje Steiger.

 

 

HPEnergy maakt gebruikt van Cookies

Deze website gebruikt cookies om informatie op uw computer op te slaan. Door deze website te gebruiken stemt u ermee in dat wij cookies plaatsen.
Klik hier voor meer informatie

Sluit dit bericht